۲/۰۷/۱۳۸۸

هشدار انتخاباتی آقای بروجردی به آقای مهدی کروبی:

هدف شما برای حضور در این نمایش انتخاباتی چیست؟

جناب هم استاني عزيز
آقاي حاج آقا شيخ مهدي كروبي
سلام بر لرستان و فريادگران عدالتخواه و اصلاح طلبش

از اينكه بار ديگر وارد كارزار انتخابات شده ايد بسي متعجب و متأسفم، گرچه بر شجاعت ورودتان به گودي كه تماما تيغ و تير و توطئه و تهديد و نشستگاه تركشهاي ديكتاتوران است، تحسين دارم! كه في نفسه پا نهادن در معركه اي كه تحت سلطه بي چون و چراي خشونت طلبان و زور مداران مي باشد، كار هر كسي نبوده و غيرتمندان با وجدان را مي طلبد كه درد غربت وطن مظلوم را درك كرده و با زخمهاي مردم محروم آشنا باشند و نيز با همه توان به "يخرجون الناس مِن دين الله افواجا" پي برده باشند. اما تأثرم از آن جهت است كه به قاعده "مَن جَرّبَ المُجرّب حَلّت به النّدامة" توجهي نكرده ايد و بار ديگر اعتبارات ملي و امتيازات ديني و افتخارات مردمي خويش را بر گردبادهاي ولايت مطلقه فقيه كه قيچي وار با دو لبه برنده و غيرمنطقي و بي امان شوراي نگهبان و وزارت كشور، صندوق هاي رأي را دگرگون مي كند قرار داديد و آب به آسياب استبداد ديني ميريزيد و ملت بي پناه را به سراب جمهوريت بي رنگ و ديانت بي محتوا مي كشانيد.
آيا برشهاي هدفدار صلاحيت زدايان و منصوب كنندگان تحميلي عوامل زر و زور و تزوير، بر قوه مجريه كشور، مرضي خداوند و مقبول جامعه هوشيار ايران است؟!
آيا در اين سي سال گذشته انقلاب به وعده هاي مهم و انكار ناپذير بنيانگذار حكومت اسلامي حاكم، جامعه عمل پوشيدند؟!
آيا ايشان در برابر تاريخ نگاران زنده جهان قول و قرارهاي سنگين و گسترده و بنيادين اقتصادي، اجتماعي، سياسي، اعتباري و اعتقادي با تقويم معاصر اين سرزمين مقدس نگذاشتند و خلافهاي بيّن و روشن و علني آن در بيلان كار جمهوري اسلامي ايران مشاهده نشد؟!
آيا پس مانده شعارهاي فريبنده استقلال، آزادي ،جمهوري اسلامي، همين بود كه اكنون ملاحظه مي كنيم؟
آيا تعهد اين روحاني كهنسال در بهبود معيشت جامعه و اصلاح روحيات رعاياي ساده لوح و نجيب مملكت، همين مقوله اسفناك و خفت بار است كه مشاهده مي نماييم!
برادر لرم، چه منظر زيبا و دل انگيزي از كانديد شدن خود داريد و با كدامين انگيزه، ديگران را به اين رفراندوم از پيش تعيين شده مي خوانيد!؟
اميدوارم كه شعار هاي جديدتري براي اغواي جامعه و اغناي اجتماع داشته باشيد!

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
سيد حسين كاظميني بروجردي