۳/۳۱/۱۳۸۶

به تمامي آزاديخواهان ، مجامع بين المللي و سازمانهاي مدافع حقوق بشر
این نامه به قلم آیت الله كاظميني بروجردی در شرایطی که سخت بیمار بوده‌اند تحریر شده و با مساعدت مسئولین بیمارستانی که ایشان بخاطر حمله قلبی چند روز به آنجا منتقل شده بودند و به درخواست خود آيت الله بروجردی انتشار یافته است. بر طبق گزارش مربوطه ، آيت الله بروجردی که از بیماریهای قلبی و قند و فشار خون و پارکینسون شدیدا رنج می‌برد ، در آستانه برگزاری دادگاه خود و تعداد زیادی از یارانش كه از بیستم خرداد ماه 1386 شروع مي‌شود درخواست کمک از مجامع حقوقی و سازمانهای خبری بین‌اللملی دارد و اعلان کرده است که:
من به عنوان روحانی بازمانده از اسلام اصیل که هزار و چهارصد سال قدمت دارد همچون اجداد خویش مخالف "دين حکومتي " می‌باشم و حاضر به هرگونه مناظره رسمی با رهبران آن بوده و هستم.

متن نامه ي آيت الله بروجردي
سلام عليكم :

حقير طّي سي سال گذشته به گواهي انبوهي از سينه هاي سوخته ي متمسكين به ولايت الله و شهادت تك تك موهاي سپيدم ، جواني و طراوت عمرم را به تبليغ دين اجداد معصومم هديه كردم و هرگز خدمت به بندگان خدا را ترك ننمودم و رفض دنيا را فراموش نكردم و بي توقع و مزد در گرما وسرما حتي در زير بارش موشكها و بمبارانها ترك مسئوليت نكردم و اوراق تقويم ماسبق شاهدند كه اهل سياست نبودم و ميلي به تصدي امور دولتي نداشته ام و حافظ نصايح آباء مظلومم در طرد دين سياسي بوده ام . در سال گذشته به روياروئي هاي تند و خشن رسيدم كه ما حصل آن بسي تلخ و جگر خراش و اسفناك گرديد كه باعث از دست دادن مادرم و بي خانماني خانواده ام و ضرب و جرح و زندان صدها نفر گرديد .
بار الها نيك مي داني كه از وقوع چنين وقايع و حوادثي بيزار و بيمناك بوده ام و هيچ گاه نمي خواستم از خلق تو مايه بگذارم و آنها را پل نمايم كه شعارم درطول هفتاد روز ي كه در منزلم در حصر بودم اين بود كه اينجا قتلگاه است .
بدين وسيله
در نهمين ماه از اسارت در زندان اعداء الله و در رؤيت علايم موت از رسانه هاي خبري و سازمانهاي قضايي جهاني تمناي كمك دارم.

چشم براه شكست اهريمن
سيد حسين كاظميني بروجردي