۷/۲۳/۱۳۸۸

تقاضای هواداران آیت الله سید حسین کاظمینی بروجردی از برنده جایزه صلح نوبل 2009 آقای پرزیدنت باراک حسین اوباما

جناب پرزیدنت اوباما

به این وسیله، انتخاب جنابعالی به عنوان برنده جایزه صلح نوبل 2009 را تبریک عرض می کنیم . شما که رهبر ابرقدرت جهان در کشوری صاحب دموکراسی هستید ، قاعدتا برای پیشبرد اهداف صلح جویانه خود، نیازی به داشتن موقعیتها و اعتباراتی از قبیل صلح نوبل ندارید و شاید اگر این جایزه به چهره های سرشناس و مقبول دیگری که در کشورهای استبدادی در حال مبارزه برای برقراری صلح و آزادی هستند اعطا می شد، می توانست جهان را سریعتر به سمت تغییرات آرام بخش سوق دهد.

عالیجناب، به عرض می رسانیم که آیت الله بروجردی (یکی دیگر از کاندیدهای معرفی شده به مؤسسه صلح نوبل) سالهای متمادیست که برای جدا کردن دین از حکومت و برگزاری رفراندومی آزاد زیر نظر ناظران بین المللی در ایران فعالیت نمودند. این اندیشمند دموکراسی خواه، به دو اصل زیر نیز معتقد هستند:

"برقراری صلح بین المللی، بدون انجام اصلاحات منطقه ای، امکان پذیر نیست".

"آوردن احکام، مجازاتها و بهانه‌هاي ديني در امور حكومتي، صلح و امنيت جهاني را به خطر مي‌اندازد".

گسترش تلاشهای این حامی مردم تحت ستم، با استقبال عمومی مواجه شد و همین امر، وحشت و سوء ظن حکومت ایران را برانگیخت تا آنکه در اکتبر سال 2006 به همراه صدها نفر از دستیارانش طی یک تهاجم همه جانبه حکومتی، بازداشت گردید.

ایشان بیش از سه سال است که سخت ترین شکنجه های جسمی، روحی و داروئی را در بندهای انفرادی و عمومی زندانهای مختلف ایران تحمل کرده و به انواع بیماریهای خطرناک مبتلا گردیده اند. نهادهای عالیرتبه مدافع حقوق بشر در جهان، طی بیانیه های متعدد، از حکومت ایران خواسته اند تا این زندانی عقیدتی را فورا آزاد و شرایط درمانی مناسبی را برایشان فراهم کنند و در سالهای قبل نیز خواستار برگزاری دادگاه علنی، امکان دسترسی به کل پرونده، ملاقات با وکلای آزاد و دیدار با نمایندگان خبرگزاریها شده بودند که متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

آقای رئیس جمهور؛

حکومت ایران در تداوم سرکوب و بازداشت این پیشوای مخالف ولایت فقیه و دیگر شخصیت های برجسته اصلاح طلب و آزادیخواه و حتی آحاد ملت معترض، اصرار می ورزد و تمامی شواهد، حاکی از آن است که این حکومت نمی تواند نماینده حقیقی اکثریت مردم ایران باشد، لذا از شما تقاضا داریم که در تصمیم خود برای ادامه مذاکرات خود بر سر مسائل هسته ای تجدید نظر فرمائید و از شما به عنوان برنده جایزه صلح نوبل انتظار داریم تا پیگیری نقض کامل حقوق بشر در ایران را در اولویت نخست قرار دهید.

لازم به ذکر است که پتیشن های متعددی در این راستا گردآوری شده است از جمله پتیشن زیر که در آن نزدیک به پانصدهزار نفر درخواست کمک از شما و دیگر مقامهای برجسته دنیا نموده اند.

http://www.petitiononline.com/naroda09/petition.html

در پایان یادآور می شویم که آقای بروجردی از داخل زندان، پیام تبریکی به مناسبت انتخاب حضرتعالی به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، ارسال نمودند که در لینک زیر متن آن موجود است.

http://help-for-borojerdi.org/barackobama.htm

با سپاس